cosmos

Ειδήσεις, νέα για Καρδίτσα

Αλλάζει μορφή η είσοδος της Καρδίτσας -έργο 42 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια

Στην τελική ευθεία και η παράκαμψη Συκεώνας καθώς και το τμήμα από Μεσοραχη ως Ελεθεραί

Αλλάζει μορφή η είσοδος της Καρδίτσας -έργο 42 εκατ. ευρώ από την περιφέρεια
14.10.2019 | 10:57
Φυτικά Επιδόρπια ΚΑΡΠΟΣ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΟΛΥΜΠΟΣ
ΚΤΕΛ Μαγνησίας E-Ticket
ΑΓΡΟΕΦΟΔΙΑ ΡΙΖΟΥΛΗΣ
Fashion City Outlet
ICBS

Ένα μεγάλο έργο αυτό της ανακατασκευής του δρόμου από Δέλτα Καρδίτσας μέχρι τον κυκλικό κόμβο που θα τη συνδέει με την Ε-65, βρίσκεται στο τελικό στάδιο της υλοποίησης και πρόκειται να αλλάξει τη μορφή της πόλης ριζικά, δήλωσε στον «Νέο Αγώνα» ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. Το έργο αυτό μήκους 5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 42 εκατ. Ευρώ θα περιλαμβάνει την κατασκευή διαχωριστικής νησίδας με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, παράπλευρους δρόμους και κυκλικούς κόμβους για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται κατά μήκος του, αλλά και την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών. Πρόκειται να αλλάξει την όψη και την αρχιτεκτονική της πόλης αναβαθμίζοντάς τη σε σύγχρονη θεσσαλική πρωτεύουσα σημείωσε ο κ. Αγοραστός.
Επίσης επισήμανε πως και με την εγκατάσταση της εργολαβίας έργου 32 εκατομ. ευρώ για την παράκαμψη της Συκεώνας, αλλά κι τη δημοπράτηση του τμήματος Λάρισα- Καρδίτσα από τη διασταύρωση με τη Μεσοράχη μέχρι το Ελευθεραί, ο συγκεκριμένος άξονας που θα συνδέει τις δύο πόλεις αναβαθμίζεται σε σύγχρονο ευρωπαϊκό.
Το τμήμα Λάρισα - Καρδίτσα από διασταύρωση Μεσοράχης μέχρι Ελευθεραί. Τενικά στοιχεία


Κατασκευή τμήματος της Επαρχιακής οδού Λάρισας – Καρδίτσας από την Χ.Θ. 15+400 έως 22+700. Η τυπική διατομή της Επ. Οδού Λάρισας – Καρδίτσας που θα εφαρμοσθεί για την κύρια αρτηρία είναι η β4ν*, όπως προβλέπεται από την Εγκύκλιο 41/18-11-05/ α.π. ΔΜΕΟ/α/o/2006, ήτοι 17/20 και θα έχει τα εξής χαρακτηριστικά: δύο λωρίδες κυκλοφορίας συνολικού πλάτους 7,00μ ανά κατεύθυνση. Στην πράξη επίσης συμπεριλαμβάνονται :
i. Η κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας και διαμόρφωση κατά τμήματα αγροτικού δικτύου μήκους 3,5 χλμ για χρήση του ως παράπλευρο δίκτυο,
ii. Η κατασκευή και ηλεκτροφωτισμός των κόμβων Κοιλάδας (Χ.Θ. 17+560) και Ελευθερών (Χ.Θ. 22+520),
iii. Η τοποθέτηση χαλύβδινου στηθαίου ασφαλείας οδού, διπλής όψης, στο κέντρο της αρτηρίας και μονόπλευρα δεξιά και αριστερά σε όλο το μήκος της οδού,
iv. Η κατασκευή των απαραίτητων τεχνικών έργων για την αποστράγγιση της οδού (κιβωτοειδών οχετών, σωληνωτών κτλ),
v. Η κατασκευή γέφυρας στη Χ.Θ. 16+262,5 συνολικού ανοίγματος 30,13 m και ελεύθερου καθαρού ύψους στον άξονα της γέφυρας από 4,73 έως 4,99 m,
vi. Η κατασκευή τάφρου αποστράγγισης ομβρίων της αρτηρίας και των λεκανών απορροής της περιοχής μήκους 5,5 χλμ,
vii. Η τροποποίηση της παράπλευρης οδού μήκους 420 μ



Αλλάζει



Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Παρακαλούμε, κάντε
Europa Security
Μαουσίδης-Νάνος

Άλλες ειδήσεις για Καρδίτσα

Δημοφιλή Βίντεο

Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook Ακολούθησε μας στο Twitter
ΝΤΙΖΕΣ ΚΑΡΑΛΗΣ
karatzios music services
Μικρές Αγγελίες
thesnea.gr
Αστικό Βόλου
Νέος Αγών
ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 96FM
ΠΟΕΚΑ
Κατηγορίες

Ακολουθήστε μας
Facebook Twitter Youtube Rss Feed
  ^