ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΝΕΑ ΓΙΑ Λαρισαϊκά
Η γενιά after του Πολυτεχνείου έβγαλε ένα μηχανικό πρωθυπουργό
Ο γεφυροποιός Τσίπρας ο σαμποτέρ Σόϊμπλε και ο Τζόζεφ Χάρισον!
03.02.2015 | 10:59
Ο Αλέξης Τσίπρας τέλειωσε τη σχολή των Πολιτικών μηχανικών στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Ως μηχανικός έμαθε και στο Μηχανικό στο Λουτράκι , στο στρατό που υπηρέτησε πως να χτίζει γέφυρες.. Τώρα αν οι γέφυρες είναι της Πλάκας, όπως το θρυλικό γιοφύρι στη γενέτειρά του την Άρτα που έπεσε , αυτό δεν είναι παρά μόνον σύμπτωση... Ως γνήσιος 40άρης είναι μία γενιά after από τη γενιά του Πολυτεχνείου (γεννήθηκε ένα χρόνο μετά τη μεταπολίτευση). Η γενιά λοιπόν αυτή έβγαλε κι έναν μηχανικό πρωθυπουργό στη χώρα.. Η γενιά αυτή ως γνωστόν ανακάλυψε και τα μπαράκια after όπου συχνάζει η ρομαντική μας νεολαία μετά την κυρίως διασκέδαση, επιχειρώντας να κλείσει η βραδιά με την ανατολή του ήλιου.. Είναι κι ένας από τους κύριους λόγους που δεν έχει γίνει ακόμη η επανάσταση στην Ελλάδα... Ως γνωστόν η επανάσταση θέλει να συναντήσουν την ώρα που πεινούν οι εργάτες, τους διανοούμενους που την ίδια ώρα ξυπνούν... Η επανάσταση πάντως δεν γίνεται γιατί πρώτον πλέον δεν υπάρχουν εργάτες για να πεινούν παρά μόνον άνεργοι και δεύτερον οι διανοούμενοι είναι στα after και μαζί τους και οι μηχανικοί που βαρέθηκαν να σκοτώνουν μύγες στα τεχνικά τους γραφεία και πανε να σκοτώσουν την ώρα τους στα μπαράκια...
Ο προηγούμενος λοιπόν μηχανικός που έφτασε στα πρόθυρα να γίνει πρωθυπουργός αλλά δεν τα κατάφερε ήταν ο Γιώργος Σουφλιάς, άλλο αν οι κακές γλώσσες λένε πως από το 2007 μέχρι το 2009, αυτός "πρωθυπούργευε" στη χώρα, επειδή ο κανονικός πρωθυπουργός ήταν κουρασμένος...
Από ιδρύσεώς του λοιπόν το ελληνικό κράτος είχε πρωθυπουργούς είτε δικηγόρους, είτε οικονομολόγους , με μικρές εξαιρέσεις στρατιωτικών όπως ο Πλαστήρας και ο Παπάγος ( εξ ου και το έξοχο σύνθημα του ΚΚΕ τι Πλαστήρας τι Παπάγος, τι ουίσκι και πάγος...!). Αυτοί λοιπόν οι σπουδαίοι και λαμπροί πρωθυπουργοί χρεοκόπησαν όχι μόνον μία αλλά πέντε φορές τη χώρα, μέσα σε 180 χρόνια.. Τώρα αν δικαιούται και ένας μηχανικός να τη χρεοκοπήσει ακόμη μία φορά ή αν θα τη σώσει από τη χρεοκοπία, η ιστορία των επομενων εβδομάδων θα το δείξει...
Ο μηχανικός Τσίπρας λοιπόν ανέλαβε να χτίσει γέφυρες με Κύπρο, Γαλλία και Ιταλία το τελευταίο διάστημα προκειμένου να επιτύχει διευθέτηση του ελληνικού χρέους, ενώ ο οικονομολόγος Γιάννης Βαρουφάκης (με το πουκαμίσο έξω από το παντελόνι, όπως το επιτάσσει η σημειολογία των after) ανέλαβε να πείσει τους συμμάχους μας στους δύο πολέμους Άγγλους, ότι αξίζει τον κόπο να εμπιστευθούν τη νέα κυβέρνηση της Ελλάδας... Από την ιστορία της Αριστεράς όμως γνωρίζει ότι οι Γερμανοί το 1944 φεύγοντας από την Ελλάδα, ανατίναζαν τις γέφυρες... Το έκαναν και στη γέφυρα των Τεμπών, που ένα χρόνο πριν είχε ανατινάξει ο ΕΛΑΣ... Τώρα λοιπόν Μέρκελ και Σόϊμπλε επιχειρούν να γκρεμίσουν τις γέφυρες που χτίζει ο Τσίπρας στην Ευρώπη, καθώς υποχωρούν από την πολιτική της μονόπλευρης λιτότητας που επέβαλαν στους λαούς της γηραιάς ηπείρου και επιστρέφουν αργά αλλά σταθερά εντός των τειχών της Γερμανίας... Πως επιστρέφουν στο τέλος του καλοκαιριού στην πατρίδα τους με το σανδάλι και από μέσα τη λευκή κάλτσα, ένα τέτοιο πράμα...
Ο στόχος είναι να επιτύχει μία συμφωνία "γέφυρα" για το χρέος, που θα περιλαμβάνει και αναπτυξιακή ρήτρα. Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. για τη χώρα, για τους πολίτες , για τον ίδιο και την κυβέρνησή του... Είναι γνωστό ότι πιο δύσκολα χτίζεις γέφυρες παρά τις γκρεμίζεις... Τη θυμάστε τη γέφυρα στον ποταμό Κβάϊ με τον υπέροχο σερ Άλεκ Γκίνες... τι κόπος χρειάστηκε για να στηθεί στις ζούγκλες της Ινδοκίνας και πόσο εύκολα ανατινάχθηκε από τους συμμάχους...και τον Άλεκ Γκίνες να τρέχει να τη σώσει.. Αυτό ονομάζεται και σύνδρομο της Στοκχόλμης. Είναι εκείνο το σύνδρομο που ο βιαζόμενος ταυτίζεται στο τέλος ψυχικά και ερωτεύεται τον βιαστή. Το ακούμε και στις μέρες μας με την προτροπή βάστα Ντάισενμπλουμ, από τον αρχηγό κόμματος που δεν θέλει τις γέφυρες που ενώνουν τις δύο όχθες που χωρίζει το ποτάμι του...
Το "βάστα Ντάισενμπλουμ", έρχεται ως συνέχεια του βάστα Ρόμελ, των μαυραγοριτών της κατοχής, του βάστα Μέρκελ, των σύγχρονων μαυραγοριτών, που έχουν επενδύσει στο κόμμα της δραχμής και θέλουν να αγοράσουν με το σκληρό νόμισμα που φυγάδευσαν στο εξωτερικό, μπιρ παρά την περιουσία των συμπολιτών τους... Αυτό είναι και το πρόβλημα τούτης δα της χώρας.. Ότι ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη τιμώρησε μετά την απελευθέρωση τους συνεργάτες των Γερμανών, η Ελλάδα λόγω του ενσκήψαντος εμφυλίου, όπου η Αριστερά έχει ίσως μεγαλύτερες ευθύνες για την προκλησή του, τους επιβράβευσε , τους έδωσε κρατικές θέσεις...Τους αφομείωσε στη συνέχεια και έφτασαν να κετέχουν θέσεις κλειδιά στο λεγόμενο "σύστημα" της χώρας.!
Ας δούμε όμως μία διδακτική ιστορία που περιγράφει ο αλησμόνητος Βασίλης Ραφαηλίδης που αποδεικνύει όλα τα παραπάνω:
«Στις 6 Απριλίου 1950 δημοσιεύεται στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ η μετάφραση ενός κειμένου του Αμερικανού δημοσιογράφου Τζόζεφ Χάρισον (όχι ο Τζορτζ των beatles. αυτόν τον άκουγε στα νιάτα του ο Βαρουφάκης), που πρωτοδημοσιεύτηκε στο “Κρίστιαν Σάινς Μόνιτορ”, και κανενός στην Ελλάδα το αυτί δεν ιδρώνει. Ήταν όλοι τότε απασχολημένοι με την ανοικοδόμηση της Ελλάδας, δηλαδή με τη μάσα (Σ.Σ. σχέδιο Μάρσαλ).
Ιδού ένα αποκαλυπτικό απόσπασμα, που διατηρεί πάντα την επικαιρότητά του, αφού η Ελλάδα, όσο υπάρχουν δάνεια, θα ξηλώνεται και θα ράβεται και θα φαγώνεται αενάως:
“Το πρώτον μέτρον που πρέπει να ληφθή είναι να ευρεθούν μέσα όπως καμφθή ο αληθινός αρπακτικός εγωισμός των ανθρώπων των Αθηνών. Ούτοι αποτελούνται από 5.000 περίπου πολιτικούς, βιομηχάνους και εισαγωγείς οι οποίοι κυβερνούν τη χώραν και οι οποίοι εκ συστήματος και αναισθησίαν απομυζούν τον πλούτον της χώρας, είτε αυτός παράγεται εντός αυτής, είτε στέλνεται από τις ΗΠΑ. Αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι υπενόμευσαν την προσπάθειαν της κυβερνήσεως, χρησιμοποιούντες εις τα αυτοκίνητά των την βενζίνην την προοριζομένην διά τα τρακτέρ που χρειάζονται διά την παραγωγήν τροφίμων εις την Ελλάδα. Αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι εκραύγαζον πατριωτικά συνθήματα, ενώ ηρνούντο να πληρώσουν φόρους ή να συμμετάσχουν εις τας απωλείας που απαιτούσε η νίκη (κατά των κομμουνιστών), και οι οποίοι είχαν καταθέσει τα χρήματά των εις τράπεζας της Ν. Υόρκης, της Αιγύπτου και της Ελβετίας….”.
Είναι προφανές ότι ο εχθρός βρίσκεται εντός των τοιχών λοιπόν και οι γέφυρες γκρεμ΄ ιζονται πιο εύκολα με σαμποτάζ!
Ο προηγούμενος λοιπόν μηχανικός που έφτασε στα πρόθυρα να γίνει πρωθυπουργός αλλά δεν τα κατάφερε ήταν ο Γιώργος Σουφλιάς, άλλο αν οι κακές γλώσσες λένε πως από το 2007 μέχρι το 2009, αυτός "πρωθυπούργευε" στη χώρα, επειδή ο κανονικός πρωθυπουργός ήταν κουρασμένος...
Από ιδρύσεώς του λοιπόν το ελληνικό κράτος είχε πρωθυπουργούς είτε δικηγόρους, είτε οικονομολόγους , με μικρές εξαιρέσεις στρατιωτικών όπως ο Πλαστήρας και ο Παπάγος ( εξ ου και το έξοχο σύνθημα του ΚΚΕ τι Πλαστήρας τι Παπάγος, τι ουίσκι και πάγος...!). Αυτοί λοιπόν οι σπουδαίοι και λαμπροί πρωθυπουργοί χρεοκόπησαν όχι μόνον μία αλλά πέντε φορές τη χώρα, μέσα σε 180 χρόνια.. Τώρα αν δικαιούται και ένας μηχανικός να τη χρεοκοπήσει ακόμη μία φορά ή αν θα τη σώσει από τη χρεοκοπία, η ιστορία των επομενων εβδομάδων θα το δείξει...
Ο μηχανικός Τσίπρας λοιπόν ανέλαβε να χτίσει γέφυρες με Κύπρο, Γαλλία και Ιταλία το τελευταίο διάστημα προκειμένου να επιτύχει διευθέτηση του ελληνικού χρέους, ενώ ο οικονομολόγος Γιάννης Βαρουφάκης (με το πουκαμίσο έξω από το παντελόνι, όπως το επιτάσσει η σημειολογία των after) ανέλαβε να πείσει τους συμμάχους μας στους δύο πολέμους Άγγλους, ότι αξίζει τον κόπο να εμπιστευθούν τη νέα κυβέρνηση της Ελλάδας... Από την ιστορία της Αριστεράς όμως γνωρίζει ότι οι Γερμανοί το 1944 φεύγοντας από την Ελλάδα, ανατίναζαν τις γέφυρες... Το έκαναν και στη γέφυρα των Τεμπών, που ένα χρόνο πριν είχε ανατινάξει ο ΕΛΑΣ... Τώρα λοιπόν Μέρκελ και Σόϊμπλε επιχειρούν να γκρεμίσουν τις γέφυρες που χτίζει ο Τσίπρας στην Ευρώπη, καθώς υποχωρούν από την πολιτική της μονόπλευρης λιτότητας που επέβαλαν στους λαούς της γηραιάς ηπείρου και επιστρέφουν αργά αλλά σταθερά εντός των τειχών της Γερμανίας... Πως επιστρέφουν στο τέλος του καλοκαιριού στην πατρίδα τους με το σανδάλι και από μέσα τη λευκή κάλτσα, ένα τέτοιο πράμα...
Ο στόχος είναι να επιτύχει μία συμφωνία "γέφυρα" για το χρέος, που θα περιλαμβάνει και αναπτυξιακή ρήτρα. Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. για τη χώρα, για τους πολίτες , για τον ίδιο και την κυβέρνησή του... Είναι γνωστό ότι πιο δύσκολα χτίζεις γέφυρες παρά τις γκρεμίζεις... Τη θυμάστε τη γέφυρα στον ποταμό Κβάϊ με τον υπέροχο σερ Άλεκ Γκίνες... τι κόπος χρειάστηκε για να στηθεί στις ζούγκλες της Ινδοκίνας και πόσο εύκολα ανατινάχθηκε από τους συμμάχους...και τον Άλεκ Γκίνες να τρέχει να τη σώσει.. Αυτό ονομάζεται και σύνδρομο της Στοκχόλμης. Είναι εκείνο το σύνδρομο που ο βιαζόμενος ταυτίζεται στο τέλος ψυχικά και ερωτεύεται τον βιαστή. Το ακούμε και στις μέρες μας με την προτροπή βάστα Ντάισενμπλουμ, από τον αρχηγό κόμματος που δεν θέλει τις γέφυρες που ενώνουν τις δύο όχθες που χωρίζει το ποτάμι του...
Το "βάστα Ντάισενμπλουμ", έρχεται ως συνέχεια του βάστα Ρόμελ, των μαυραγοριτών της κατοχής, του βάστα Μέρκελ, των σύγχρονων μαυραγοριτών, που έχουν επενδύσει στο κόμμα της δραχμής και θέλουν να αγοράσουν με το σκληρό νόμισμα που φυγάδευσαν στο εξωτερικό, μπιρ παρά την περιουσία των συμπολιτών τους... Αυτό είναι και το πρόβλημα τούτης δα της χώρας.. Ότι ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη τιμώρησε μετά την απελευθέρωση τους συνεργάτες των Γερμανών, η Ελλάδα λόγω του ενσκήψαντος εμφυλίου, όπου η Αριστερά έχει ίσως μεγαλύτερες ευθύνες για την προκλησή του, τους επιβράβευσε , τους έδωσε κρατικές θέσεις...Τους αφομείωσε στη συνέχεια και έφτασαν να κετέχουν θέσεις κλειδιά στο λεγόμενο "σύστημα" της χώρας.!
Ας δούμε όμως μία διδακτική ιστορία που περιγράφει ο αλησμόνητος Βασίλης Ραφαηλίδης που αποδεικνύει όλα τα παραπάνω:
«Στις 6 Απριλίου 1950 δημοσιεύεται στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ η μετάφραση ενός κειμένου του Αμερικανού δημοσιογράφου Τζόζεφ Χάρισον (όχι ο Τζορτζ των beatles. αυτόν τον άκουγε στα νιάτα του ο Βαρουφάκης), που πρωτοδημοσιεύτηκε στο “Κρίστιαν Σάινς Μόνιτορ”, και κανενός στην Ελλάδα το αυτί δεν ιδρώνει. Ήταν όλοι τότε απασχολημένοι με την ανοικοδόμηση της Ελλάδας, δηλαδή με τη μάσα (Σ.Σ. σχέδιο Μάρσαλ).
Ιδού ένα αποκαλυπτικό απόσπασμα, που διατηρεί πάντα την επικαιρότητά του, αφού η Ελλάδα, όσο υπάρχουν δάνεια, θα ξηλώνεται και θα ράβεται και θα φαγώνεται αενάως:
“Το πρώτον μέτρον που πρέπει να ληφθή είναι να ευρεθούν μέσα όπως καμφθή ο αληθινός αρπακτικός εγωισμός των ανθρώπων των Αθηνών. Ούτοι αποτελούνται από 5.000 περίπου πολιτικούς, βιομηχάνους και εισαγωγείς οι οποίοι κυβερνούν τη χώραν και οι οποίοι εκ συστήματος και αναισθησίαν απομυζούν τον πλούτον της χώρας, είτε αυτός παράγεται εντός αυτής, είτε στέλνεται από τις ΗΠΑ. Αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι υπενόμευσαν την προσπάθειαν της κυβερνήσεως, χρησιμοποιούντες εις τα αυτοκίνητά των την βενζίνην την προοριζομένην διά τα τρακτέρ που χρειάζονται διά την παραγωγήν τροφίμων εις την Ελλάδα. Αυτοί είναι οι άνθρωποι οι οποίοι εκραύγαζον πατριωτικά συνθήματα, ενώ ηρνούντο να πληρώσουν φόρους ή να συμμετάσχουν εις τας απωλείας που απαιτούσε η νίκη (κατά των κομμουνιστών), και οι οποίοι είχαν καταθέσει τα χρήματά των εις τράπεζας της Ν. Υόρκης, της Αιγύπτου και της Ελβετίας….”.
Είναι προφανές ότι ο εχθρός βρίσκεται εντός των τοιχών λοιπόν και οι γέφυρες γκρεμ΄ ιζονται πιο εύκολα με σαμποτάζ!
- ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 23:15
Λευτέρης Πετρούνιας: Έγραψε ιστορία - Πρωταθλητής Ευρώπης για 7η φορά στους κρίκους, δείτε βίντεο - ΠΟΛΙΤΙΚΗ | 26.04.2024 | 22:57
Δένδιας: Δεσμεύθηκαν 2 δισ. ευρώ για τον «Θόλο» - Δεν είμαστε Λουξεμβούργο, δεν μας ρίχνουν γαρύφαλλα - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 22:46
Η ριζοσπαστική πρόταση του Θεόδωρου Στάθη για να ξεφύγουμε από τον «Δούρειο Ίππο της Δημοκρατίας» (ΦΩΤΟ) - ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 20:06
Με φουλ επίθεση για τη νίκη η Αναγέννηση στη Χαλάστρα - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 26.04.2024 | 19:52
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την κλιματική αλλαγή που αφορά τον Φορέα Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας Α.Ε. - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 19:43
Φοιτητές Κτηνιατρικής γνώρισαν τα γεράκια του Δήμου Λαρισαίων και την αποστολή τους - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 26.04.2024 | 19:40
ΕΡΓΑΝΗ: Έκρηξη προσλήψεων με 252.606 νέες θέσεις τον Μάρτιο - Οι περιζήτητες ειδικότητες - ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 19:20
Τρεις ακόμη στροφές για την ΑΕΛ
- ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 08:53
Θλίψη στη Λάρισα: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών ο Δημήτρης Δασκαλούλης - ΒΟΛΟΣ | 26.04.2024 | 09:38
Ανατριχιαστικός θάνατος 17χρονου οδηγού στη Σκιάθο - Η μηχανή του διαλύθηκε σε κάδους απορριμμάτων - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 11:56
Οργή στην Αγιά για τις αποζημιώσεις και...ογκώδες συλαλητήριο από αγρότες Αγιάς και Τεμπών(ΦΩΤΟ) - ΒΟΛΟΣ | 26.04.2024 | 13:25
Δόθηκε σήμερα σε κυκλοφορία η γέφυρα στα Καλά Νερά από την περιφέρεια (ΦΩΤΟ) - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 08:27
Ένας Λαρισαίος έφυγε από τη ζωή - ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 09:10
Πήρε έγκριση το «κόσκινο» για τα οικοσχήματα από τη Δευτέρα αρχίζουν πληρωμές - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 09:34
Λάρισα: Γονείς του 9ου Νηπιαγωγείου ανησυχούν για την ασφάλεια των παιδιών τους (ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ) - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 26.04.2024 | 10:52
Βουλή: Ψηφίζεται σήμερα το νομοσχέδιο για τον Φορέα Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας Α.Ε.