Πραγματοποιήθηκε σήμερα στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου στη Λάρισα η συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών που υλοποιεί η Περιφέρεια Θεσσαλίας ενόψει της θερινής περιόδου.
Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης παρουσιάστηκαν οι δράσεις που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες, με έμφαση στις προνυμφοκτονίες, στους συστηματικούς ελέγχους και στην παρακολούθηση των πληθυσμών των κουνουπιών.
¨Όπως ανέφερε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας :





















































Facebook
Twitter
Youtube
RSS Feed