ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
3 τάσεις του 2025 που πρέπει να γνωρίζετε για τη διαχείριση social media
Τα social media είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός, που διαρκώς εξελίσσεται

Τα social media είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός, που διαρκώς εξελίσσεται. Κάθε χρόνο προκύπτουν νέες τάσεις και το κοινό αλλάζει προτιμήσεις. Τώρα μια επιχείρηση μπορεί να χάσει πολύτιμο χρόνο από τη ροή εργασιών της για να ανταποκριθεί στις αλλαγές ή να διαθέσει τη διαχείριση social media σε επαγγελματίες.
Άλλωστε όσοι έχουν ασχοληθεί προσωπικά με τη διαχείριση social media, ξέρουν ότι πρόκειται για μια εργασία στην οποία πρέπει να αναλώσουν πολύ χρόνο. Χρόνο στον οποίο θα μπορούσαν να ολοκληρώσουν ή να ελέγξουν παραγγελίες, να κόψουν τιμολόγια, να επικοινωνήσουν με προμηθευτές, να ασχοληθούν με εργασίες στο e-shop και πολλά ακόμη.
Αντίθετα όλα αυτά μπορούν να τα έχουν υπό έλεγχο οι ειδικοί που αναλαμβάνουν τη διαχείριση social media. Όχι μόνο αυτό, αλλά γνωρίζουν τις τάσεις του 2025, ώστε να διατηρούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσής σας relevant και συντονισμένα με τις τάσεις κι επιθυμίες του κοινού.
Οι τάσεις του 2025 που πρέπει να γνωρίζετε για τη διαχείριση social media
Οι τάσεις που αναδεικνύονται το 2025 στα social media αναδιαμορφώνουν τον τρόπο, που οι εταιρείες αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Τα επόμενα χρόνια υπόσχονται σημαντικές καινοτομίες με πρωτοπόρες τεχνολογικές εξελίξεις και αλλαγές στη συμπεριφορά καταναλωτή.
Σε όλα αυτά καταλυτικό ρόλο θα έχει η ουσιαστική εστίαση στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και τα δεδομένα. Οι digital marketers που αναλαμβάνουν τη διαχείριση social media μένουν μπροστά από τις εξελίξεις και δημιουργούν στρατηγικές εναρμονισμένες με τις τάσεις. Πάμε να δούμε μερικές από αυτές που ξεχωρίζουν για το 2025.
- Voice search και voice commerce
Καθώς οι βοηθοί φωνής, όπως το Alexa της Amazon και το Siri της Apple με τα οποία κάνουμε ηχητική αναζήτηση έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας για πολλούς χρήστες, που θέλουν να συγκεντρώσουν πληροφορίες. Μάλιστα πρόσφατες έρευνες του NPR του Edison Research δείχνει, ότι τουλάχιστον το 35% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτουν έξυπνα ηχεία. Η εποχή προς το εμπόριο με βάση τη φωνή (voice commerce) είναι προ των πυλών.
Η βελτιστοποίηση για την ηχητική αναζήτηση διαφέρει από την παραδοσιακή SEO βελτιστοποίηση ιστοσελίδων. Η κυριότερη διαφορά είναι ότι οι χρήστες κάνουν ερωτήσεις σε ύφος καθημερινής ομιλίας αλλά και σε στυλ διαλόγου.
Για παράδειγμα αντί για “καλύτερη καφετέρια στη Νέα Σμύρνη”, που ίσως ήταν μια αναζήτηση στο Google, η ηχητική αναζήτηση θα είχε κάτι σαν αυτό: “Ποιες είναι οι καλύτερες καφετέριες κοντά μου;”. Οι εταιρείες πλέον πρέπει να εστιάζουν στα long tail keywords και στη φυσική γλώσσα για να κερδίσουν την όλο και αυξανόμενη μερίδα του κοινού.
- Video: O βασιλιάς των social media!
Η κυριαρχία του video ως δημοφιλέστερης μορφής περιεχομένου, όχι μόνο δεν κλονίζεται, αλλά αυξάνεται. Από το YouTube ως το TikTok και τα Instagram Reels τα σύντομα και επιδραστικά βίντεο κερδίζουν έδαφος. Καθώς οι προτιμήσεις των καταναλωτών τείνουν προς το εύπεπτο περιεχόμενο, που όμως τους κρατά καθηλωμένους, οι εταιρείες χρησιμοποιούν βίντεο για να μεταδώσουν πληροφορίες γρήγορα και αποτελεσματικά.
- Εμπορικές πλατφόρμες μέσω social και περιεχόμενο που μπορεί να αγοράσει το κοινό
Η γραμμή μεταξύ social media και e-commerce γίνεται όλο και πιο θολή, καθώς πλατφόρμες όπως το Instagram, Facebook και Pinterest ενσωματώνουν στο πλαίσιο της λειτουργίας τους
εμπορικές πλατφόρμες. Αυτή η εξέλιξη επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα απευθείας από τα social media feeds. Με δυο λόγια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εργάζονται για να δημιουργήσουν μια τέλεια διαδρομή: από την περιήγηση και αναζήτηση απευθείας στην αγορά.
Όσο για το ποιες επιχειρήσεις θα καταφέρουν να διακριθούν, η απάντηση είναι απλή. Εκείνες που καταφέρνουν να αναμειγνύουν την καινοτομία με το αυθεντικό αναθέτοντας στους πλέον ειδικούς τη διαχείριση social media.
Με άλλα λόγια περιεχόμενο ουσίας με το οποίο το κοινό ταυτίζεται και προσωποποιημένες εμπειρίες αποτελούν τη συνταγή της επιτυχίας. Μένοντας μπροστά στις εξελίξεις και ακολουθώντας τις τάσεις οι marketers μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες, που έχουν αντίκτυπο δημιουργώντας ταυτόχρονα μια ομάδα πιστών πελατών.
Image by creativeart on Freepik
- ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 04.07.2025 | 10:23
Σοκ στη Λάρισα με 40χρονο που εντοπίστηκε νεκρός το πρωί στην οικία του - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 04.07.2025 | 10:05
«Θερμικός θόλος» θα σκεπάσει τη Θεσσαλία-Λαγουβάρδος: θερμοκρασίες 40+ μέχρι Τετάρτη (video) - ΛΑΡΙΣΑ | 03.07.2025 | 22:34
«Συμπαράταξη Λαρισαίων» για Τ. Τσιόγκα: Παλινωδίες, προχειρότητα και μια συνοικία- όμηρος μιας ανεύθυνης Δημοτικής Αρχής - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 03.07.2025 | 22:31
Τα «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» απέκτησαν τη «Δωδώνη» - ΛΑΡΙΣΑ | 03.07.2025 | 22:29
Δήμος Λαρισαίων: Πράσινος πυρήνας, χαμηλές ταχύτητες και παραποτάμια διαδρομή ευρωπαϊκών προδιαγραφών στην Τ. Τσιόγκα - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 03.07.2025 | 22:26
Το φεστιβάλ καφέ και η Τάκη Τσιόγκα πεδίο αντιπαράθεσης στο δημοτικό συμβούλιο Λάρισας (ΦΩΤΟ) - ΕΛΛΑΔΑ | 03.07.2025 | 17:17
Πειραιάς: Τέσσερις Ρομά βίασαν το 14χρονο κορίτσι - Το ραντεβού από το TikTok κατέληξε σε εφιάλτη - ΤΟΠΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ | 03.07.2025 | 17:12
Φεστιβάλ καφέ χωρίς τους καφετεριούχους (video)
- ΛΑΡΙΣΑ | 03.07.2025 | 09:43
ΟΠΕΚΕΠΕ: Απειλές δέχεται ο Λαρισαίος αγρότης μετά τις αποκαλύψεις του - ΛΑΡΙΣΑ | 03.07.2025 | 11:49
Σε σοκ αγρότης από τον Τύρναβο που του έκλεψαν τα νεκταρίνια από το κτήμα του (ΦΩΤΟ-video) - ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 03.07.2025 | 08:00
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ξεκινά το σαφάρι για τις παράνομες επιδοτήσεις των 415 εκατ. ευρώ - Πώς θα εντοπιστούν οι «εικονικοί» αγρότες - ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 03.07.2025 | 07:31
ΟΠΕΚΕΠΕ: Πώς στήθηκε το μεγάλο κόλπο – H χαρτογράφηση του σκανδάλου - ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 03.07.2025 | 11:23
“Σταγόνα-σταγόνα” οι πληρωμές των αγροτών, πίσω πάνε πιθανότατα τα βιολογικά - ΕΛΛΑΔΑ | 03.07.2025 | 09:49
Καιρός: Σε ρυθμούς καύσωνα από την Κυριακή – Στους 42°C ο υδράργυρος την επόμενη εβδομάδα - ΛΑΡΙΣΑ | 03.07.2025 | 10:01
Ανοιχτή αγκαλιά για τις μητέρες στη Λάρισα – Το νέο εγχείρημα των Wander Mamas (ΦΩΤΟ) - ΕΛΛΑΔΑ | 03.07.2025 | 17:17
Πειραιάς: Τέσσερις Ρομά βίασαν το 14χρονο κορίτσι - Το ραντεβού από το TikTok κατέληξε σε εφιάλτη