ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΝΕΑ ΓΙΑ ΛΑΡΙΣΑ
Αγοραστός: Από το 2009 μελετάται ο δρόμος Λάρισα- Φάρσαλα από το υπουργείο!
Ίδια απαράδεκτη καθυστέρηση και στο δρόμο Λάρισα- Κοζάνη - τα διόδια εμπόδιο στην ανάπτυξη
Δεν υπάρχει καμία απάντηση από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών για την τύχη της μελέτης του πολύπαθου δρόμου Λάρισας - Φαρσάλων, ούτε υπήρξε καμία σαφής δέσεμυση για την ημερομηνία αποπεράτωσής της κατά τη διάρκεια του αναπτυξιακού συνεδρίου της Θεσσαλίας.. Αυτό αποκάλυψε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός μιλώντας το μεσημέρι της Πέμπτης στο Μαγκαζίνο της Θεσσαλίας επισημαίνοντας ακόμη , ότι ο δρόμος μελετάται από τις υπηρεσίες του υπουργείου από το 2009!
Την ίδια τύχη έχει και ο δρόμος Λάρισα-Τύρναβος-Ελασσόνα - Κοζάνη, επισήμανε ο κ. Αγοραστος, εκφράζοντας την απορία του για τη σημαντική καθυστέρηση αυτών των οδικών αξόνων ή μάλλον του κάθετου οδικού άξονα που διασχίζει από Βορρά προς νότο το Νομό Λάρισας...
Είναι προφανές μετά και τη δημόσια τοποθέτηση του περιφερειάρχη, ότι η χώρα με τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην κατασκευή των οδικών αξόνων, που υπεγραψε από το 2008, ζει σε ενα ιδιότυπο καθεστώς, περιορσμού της ελευθερίας κινήσεων σε ότι αφορά τη στρατηγική χάραξης των οδικών αξόνων, που σχετίζονται με τη γενικότερη ανάπτυξη της, αφού τα δίκτυα μεταφορών παίζουν καθοριστικό ρόλο.. Και το τίμημα είναι ακόμη μγαλύτερο εις βάρος των πολιτών της Θεσσαλίας και ιδιαίτερα του Νομού Λάρισας, που κατέχει ένα κομβικό γεωγραφικό ρόλοστην καρδιά της ενδοχώρας και στη μέση του άξονα Αθήνα- Θεσαλονίκη.
Με την κατασκευή της Εγνματίας θα ανέμενε κανείς να ολοκληρωθί και η κάθετη σύνδεση της Λάρισας με την Κοζάνη, ώστε να υπάρχει η εναλλακτική διέλευση της κίνησης από Βορρά προς νότο της χώρας, μέχι τα Φα΄ρσαλα ακια πό εκεί μέχρι το Δομκό..
όΛα δείχνουν όμως ότι οι κοινπραξίες τραπεζών και κατασξκευαστικών που εκμεταλλεύονται τα διόδια στην ΠΑΘΕ και σύντομα και στον Ε-65 έχουν θέσει βέτο στις πολιτικές ηγεσίες, θεωρ΄,ωντας ότι αν ολοκληρωθεί ο άξονας Κοζάνη- λάρισα- Φάρσαλα- Δομοκός, αυτό θα σημάενι σημαντική απώλεια εσόδων, καθότι οάξονας αυτός είναι η πιο σύντομη όδευση προς Αθήνα από Θεσσαλονίκη...
Αυτό όμως έχει δραματικές συνέπειες τόσο αναπτυξιακής υστέρησης της Θεσσαλίας και ιδαίτερα των πιο απομακρυσμένων επαρχιών του Νομού Λάρισας, της Ελασσόνας και των Φαρσάλων, ενώ - το κυριότερο- κοστίζει σε ανθρώπινες ζωές, όπως έχουμε αναφερει συχνά το τελευταίαο διάστημα. Ο λόπγος είναι ότι ειδικά στο δρομο Φαρσάλων - Λάρισας, συνωστίζονται καθημερινά τα τελευταία χρόνια, από τότε που κατασκευάστηκαν τα τούνελ στο πέταλο του Μαλιακού και μπήκαν πρόσθετα διόδια, δεκάδες νταλίκες περνούν από Δομοκό στα Φάρσαλα και από εκεί βγαίνουν στη Νίκαια για να συνεχίσουν στην εθνική οδό...
Αν δεν ολοκληρωθεί η μελέτη του δρόμου Λάρισας - Φαρσάλων από το υπουργειο και δεν ξεκινήσουν τα έργα για τη διπλάτυνσή του, το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί και θα συνεχίζουμε να θρηνούμε θύματα βδομάδα τη βδομάδα, παράπλευρες απώλειες μιας πολιτείας που αδυνατεί να παρέχει τη στοιχειώδη οδική ασφάλεια στους πολίτες..
Παρόμοιο βέτο έχει τεθεί από την κοινοπραξία εκμετα΄λλευσης των διοδίων και για την παλιά εθνική οδοό Λάρισας - Βόλου, με βάση τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί, όπως αποκάλυψε ο περιφερειάρχης σε παλαιότερη συνέντευξή του. Η περιφέρεια ακόμη και αν διασφάλιζε πόρους μέσω του ΕΣΠΑ για να καστεί διπλής κατευθυσης με διαχωριστική νησίδα ο δρόμος, όπου επίσης έχουμε θρηνήσει αρκετά θύματα, λόγω των ακριβών διοδίων στο Μοσχοχώρι, δεν θα της επιτρεπόταν να εντάξει το έργο, αφού το απαγορεύει ρητά η σύμβαση...
Τούτων δοθέντων παραμένουμε σε ομηρία, έχοντας τη βιτρίνα άδειων εθνικών οδικών δικτύων, θύματα της κρίσης και των συμβάσεων που υπεγρ΄φησαν και ψηφίστηκαν και από Θεσσαλούς βουλευτές την τελευτάια δεκαετία, προς δόξαν των πολυεθνικών εταιρειών και πανηγυρίζουμε για την παραχώρηση κανενός στρατοπέδου ή της αναβάθμισης της Αβερώφειου στην πόλη, αφού οι ορίζοντές μας περιορίζονται εντός των στενών ορίων της...
Γ.Κ.
- ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 20:06
Με φουλ επίθεση για τη νίκη η Αναγέννηση στη Χαλάστρα - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 26.04.2024 | 19:52
Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την κλιματική αλλαγή που αφορά τον Φορέα Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας Α.Ε. - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 19:43
Φοιτητές Κτηνιατρικής γνώρισαν τα γεράκια του Δήμου Λαρισαίων και την αποστολή τους - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | 26.04.2024 | 19:40
ΕΡΓΑΝΗ: Έκρηξη προσλήψεων με 252.606 νέες θέσεις τον Μάρτιο - Οι περιζήτητες ειδικότητες - ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 19:20
Τρεις ακόμη στροφές για την ΑΕΛ - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 18:45
«Πλημμυρίζει» μικρούς αθλητές η Λάρισα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Juniors Τέννις (ΦΩΤΟ) - ΕΛΛΑΔΑ | 26.04.2024 | 18:23
Σπαρτιάτες: Στο εδώλιο στις 19 Ιουνίου έντεκα βουλευτές και ο Κασιδιάρης για εξαπάτηση εκλογέων - ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 26.04.2024 | 18:19
Αυγενάκης: Στόχος η καταβολή ενισχύσεων 700 εκατ. ευρώ πριν από το Πάσχα
- ΑΓΡΟΤΙΚΑ | 25.04.2024 | 11:27
Τμηματικά η πληρωμή συνδεδεμένων, αγωνίες ως την Μεγάλη Πέμπτη-ξεκινούν από Παρασκευή απόγευμα - ΛΑΡΙΣΑ | 26.04.2024 | 08:53
Θλίψη στη Λάρισα: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών ο Δημήτρης Δασκαλούλης - ΘΕΣΣΑΛΙΑ | 25.04.2024 | 13:02
Κουρέτας: «Το μοντέλο των Ολλανδών μετατρέπει τον μικρό παραγωγό σε υπάλληλο των μεγάλων εταιρειών τροφίμων» - ΛΑΡΙΣΑ | 25.04.2024 | 21:51
Λάρισα: Συγγενείς θυμάτων βρέθηκαν στα εγκαίνια της έκθεσης για το δυστύχημα των Τεμπών (ΦΩΤΟ) - ΒΟΛΟΣ | 26.04.2024 | 09:38
Ανατριχιαστικός θάνατος 17χρονου οδηγού στη Σκιάθο - Η μηχανή του διαλύθηκε σε κάδους απορριμμάτων - ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ | 25.04.2024 | 09:38
Αλέξης Κούγιας για Εύη Βατίδου: «Έδωσε το 25% σε πέντε δικηγόρους για να πάρουν την περιουσία των παιδιών μας» - ΛΑΡΙΣΑ | 25.04.2024 | 09:49
«Έφυγαν» από τη ζωή τρεις Λαρισαίοι - ΑΘΛΗΤΙΚΑ | 25.04.2024 | 18:23
Ο Βόλος καταγγέλει Καρυπίδη για επικοινωνία με ποδοσφαιριστή του