ICBS

Ειδήσεις, νέα για Σύγχρονη Ζωή

Αυτές είναι οι τροφές που σας κάνουν να πεινάτε μετά από λίγο

Διατροφή

Αυτές είναι οι τροφές που σας κάνουν να πεινάτε μετά από λίγο
27.08.2019 | 11:08
Fashion City Outlet
Όλυμπος - Χυμοί
ΚΤΕΛ Μαγνησίας E-Ticket
thesnea.gr

Αν νιώθετε συνέχεια ότι πεινάτε, είναι μια καλή ευκαιρία να ξανασκεφτείτε τα σνακ που επιλέγετε, καθώς και τις τροφές που καταναλώνετε σε καθημερινή βάση.

Ίσως σας ακούγεται παράξενο, αλλά υπάρχουν τροφές που σας κάνουν να πεινάτε λίγο μετά την κατανάλωσή τους, αντί να σας κρατούν χορτάτη.

Αυτό μπορεί να εξηγηθεί, κυρίως, από τον τρόπο με τον οποίο ορισμένα τρόφιμα μπορούν να επηρεάσουν το σάκχαρο στο αίμα. Πολλά τρόφιμα χωνεύονται γρήγορα – όπως οι απλοί υδατάνθρακες – και κάνουν το σάκχαρο του αίματος να ανεβαίνει και στη συνέχεια να πέφτει απότομα, κάτι που μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε κουρασμένη και πεινασμένη πολύ πιο γρήγορα από ό,τι εάν τα συνδυάζατε με φυτικές ίνες ή πρωτεΐνες, που επιβραδύνουν την πέψη.

Ορισμένα τρόφιμα έχουν επίσης μικρή διατροφική αξία, κάτι το οποίο σημαίνει ότι είναι ουσιαστικά διατροφικά κενά. Έτσι, ακόμα κι αν τα καταναλώσατε, δεν είναι ικανά να σας χορτάσουν. Αυτό μπορεί να είναι απίστευτα απογοητευτικό, ειδικά όταν το μόνο που θέλετε να κάνετε είναι να ικανοποιήσετε την πείνα σας και να συνεχίσετε με ενέργεια την ημέρα σας.

Ας δούμε, λοιπόν, πέντε τρόφιμα που θα σας αφήσουν πεινασμένη αφού τα φάτε.

*Το ψωμί

Το ψωμί (όπως και τα μακαρόνια, το ρύζι, τα κράκερς, τα κρουασάν και τα μπέιγκελς) μπορεί να σας χορτάσει προσωρινά, αλλά δεν είναι η ιδανική επιλογή αν θέλετε να μείνετε χορτάτη για μερικές ώρες, καθώς προκαλεί αύξηση του σακχάρου στο αίμα και ο οργανισμός σας αναγκάζεται να εκκρίνει ινσουλίνη. Αυτή η διαδικασία έχει ως αποτέλεσμα να πεινάτε μετά από λίγο. Προτιμήστε το μαύρο ψωμί, το οποίο έχει σύνθετους και όχι απλούς υδατάνθρακες, και συνδυάστε το με μια πηγή πρωτεΐνης, όπως το τυρί κότατζ.

*Οι χυμοί φρούτων

Μπορεί να θεωρούνται υγιεινοί, όμως δεν είναι και τόσο. Ακόμη και οι φρέσκοι χυμοί φρούτων που φτιάχνετε μόνη σας, είναι πλούσιοι σε σάκχαρα και φτωχοί στις πολύτιμες φυτικές ίνες που εντοπίζονται σε ολόκληρο το φρούτο. Προτιμήστε να φάτε δύο φρούτα ολόκληρα αντί να πιείτε μόνο τον χυμό τους.

*Το πρόχειρο φαγητό

Όσο χορταστικό και αν φαίνεται ένα ζεστό μπέργκερ, στην πραγματικότητα δεν μπορεί να σας κρατήσει χορτάτη για αρκετή ώρα. Τα υψηλά επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν τρανς λιπαρά και συντηρητικά, τα οποία μπλοκάρουν την ικανότητα του στομάχου να επικοινωνεί με τον εγκέφαλο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να μην εκκρίνονται οι ορμόνες που σχετίζονται με τον κορεσμό και ο εγκέφαλός σας να μη συνειδητοποιεί ότι χορτάσατε.

*Αλμυρά σνακ

Τα πατατάκια, τα κρακεράκια και γενικά τα αλμυρά σνακ περιέχουν απλούς υδατάνθρακες που μεταβολίζονται πιο γρήγορα και σας κάνουν να πεινάτε μετά από λίγο. Παράλληλα, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι που μπορεί να σας προκαλέσει ελαφριά αφυδάτωση, κάτι που ο οργανισμός μπερδεύει με την πείνα.

*Τα γλυκά

Τα γλυκά περιέχουν υδατάνθρακες, και κυρίως ζάχαρη, η οποία είναι ένα απλό σάκχαρο. Τα απλά σάκχαρα προκαλούν απότομη έκκριση της ορμόνης ινσουλίνης και ταυτόχρονα την απότομη πτώση της γλυκόζης στο αίμα σας. Αυτή η διαδικασία συνεπάγεται πείνα, και μάλιστα ιδιαίτερα έντονη. Έτσι, με το να τρώτε πολλά γλυκά προκαλείτε αντιδραστική υπογλυκαιμία στον οργανισμό, πράγμα που σας κάνει να νιώθετε νηστική. Επομένως, μην αναζητάτε στα γλυκά τη λύση για την πείνα σας.

Πηγή in.gr



Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Παρακαλούμε, κάντε

Άλλες ειδήσεις για Σύγχρονη Ζωή

Δημοφιλή Βίντεο

Μικρές Αγγελίες
Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook Ακολούθησε μας στο Twitter
axon
Αγγλικά Γερογιώκας
ΙΕΚ Όμηρος
Αστικό Βόλου
Νέος Αγών
ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 96FM
ΠΟΕΚΑ
Κατηγορίες

Ακολουθήστε μας
Facebook Twitter Youtube Rss Feed
  ^