cosmos

Ειδήσεις, νέα για Τοπικά και Παραπολιτικά

Έχουμε πολιτικό σύστημα που υπηρετεί τους πολίτες ή τις πολυεθνικές;

Με αφορμή την παράσυσρση πεζής στο Νέο Μοναστήρι

Έχουμε πολιτικό σύστημα που υπηρετεί τους πολίτες ή τις πολυεθνικές;
12.08.2019 | 13:51
Φυτικά Επιδόρπια ΚΑΡΠΟΣ ΑΜΥΓΔΑΛΟ ΟΛΥΜΠΟΣ
Victoria Cinemas
Πάρκο των Ευχών
ICBS

Στο Δήμο Δομοκού κατέθεσαν ψήφισμα για την επικινδυνότητα του δρόμου στο Νέο Μοναστήρι, όπου προχθές είχαμε παράσυρση πεζής. Ένα ακόμη τροχαίο ανάμεσα στα πολλά στο συγκεκριμένο δρόμο το τελευταίο διάστημα…. Αυτό που αναφέρουν είναι ότι από τη στιγμή που μπήκαν τα διόδια στις σήραγγες της Λαμίας, όλος ο φόρτος ο εμπορευματικός των φορτηγών, έχει μετακινηθεί προς την ΕΟ Λαμίας- Δομοκού- Φαρσάλων…
Ανάλογες είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων των Φαρσάλων και του δήμου Κιλελέρ αφού ο φόρτος από το Δομοκό στη συνέχεια μεταφέρεται στην Φαρσάλων- Λάρισας και νταλίκες διέρχονται από αυτό το στενό και άθλιο οδικό τμήμα προδιαγραφών δεκαετίας του ’50, με τα δύσκολα γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Κι εδώ έχουμε θρηνήσει ανθρώπινες ζωές το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως και στο τμήμα της παλιάς Λάρισας- Βόλου. Το οξύμωρο είναι πως ο κατάλογος των θυμάτων άρχισε να εκτοξεύεται από τότε που κατασκευάστηκαν με ΣΔΙΤ οι εθνικοί άξονες (ΠΑΘΕ και Ε-65) που υποτίθεται ότι πέραν της ταχύτητας θα διασφάλιζαν και την ασφαλή διακίνηση των πολιτών.
Ο Ευρωπαίος επίτροπος Γιοχάνες Χάαν που μας χτύπησε χθες μέσω της “REAL NEWS” καμπανάκι για την απώλεια 2 δις ευρώ για το ΕΣΠΑ, είχε προ 4ετιας, όταν επισκέφθηκε τη Λάρισα, απορήσει με τον τρόπο με τον οποίο είναι τοποθετημένα τα διόδια ανά 30 σχεδόν χιλιόμετρα κάθετα στο εθνικό οδικό δίκτυο και φυσικά με το κόστος τους .
Βρισκόμαστε στον 8ο μήνα του 2019 και ακόμη να προχωρήσει ένα σύγχρονο σύστημα με πλευρικά διόδια, όπως στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, που θα είναι πιο δίκαιο στη χρέωση για τους χρήστες του οδικού δικτύου (θα υπολογίζεται επακριβώς όπως στην Ιταλία, από την είσοδο μέχρι την έξοδο) και το οποίο πιθανόν να επαναφέρει ξανά τα φορτηγά στο φυσικό τους χώρο και όχι στις στενές επαρχιακές οδούς…

Έχουμε


Μία μέση οικογένεια από τη Λάρισα για να πάει με ασφάλεια στα παράλια της Μαγνησίας για ένα μπάνιο, ενώ χρησιμοποιεί μόλις 80 χιλιόμετρα από το Εθνικό δίκτυο (πήγαινε- έλα) πληρώνει 8 ευρώ διόδια και για να πάει στα παράλια του Πλαταμώνα 6.40 ευρώ για χρήση 60 χιλιομέτρων…
Προφανώς σ ένα ευνομούμενο ευρωπαϊκό κράτος θα πρέπει οι ζωές των πολιτών να μη θεωρούνται παράπλευρες απώλειες των υπερκερδών κονσόρτσιουμ τραπεζών και κατασκευαστικών εταιρειών που κατάφεραν να πετύχουν «λεόντειες» συμβάσεις από ένα πολιτικό σύστημα που κατέρρευσε μετά την επιβολή μνημονίων..
Δεν μπορεί οι σύγχρονες κατά τα άλλα εθνικές οδοί να είναι άδειες και οι παράπλευροι επαρχιακοί δρόμοι καρμανιόλες για τους φτωχοποιημένους από τα μνημόνια πολίτες…
Ούτε εταιρείες να εκβιάζουν την πολιτεία μη φτιάχνοντας έναν πλήρη κόμβο στον Πυργετό που θα οδηγεί στα παράλια του Νομού Λάρισας, για να τοποθετήσουν με το ζόρι διόδια και την κοιλάδα των Τεμπών…
Αν οι εταιρείες δεν συμβιβαστούν με έναν επανακαθορισμό του τιμήματος και μία επίσπευση της λειτουργία του συστήματος των πλευρικών διοδίων, καταργώντας τα μετωπικά, τότε είναι προφανές, ότι το πολιτικό σύστημα (στο σύνολό του, αφού τα τελευταία χρόνια πέρασαν από την κυβέρνηση σχεδόν όλα τα πολιτικά κόμματα, χωρίς να κάνουν κάτι επί της ουσίας) αδυνατεί να διαφυλάξει τα συμφέροντα των πολιτών και είναι απλά «υπηρέτης» συμφερόντων πολυεθνικών…

Γ.Κ.






Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Παρακαλούμε, κάντε
Europa Security

Άλλες ειδήσεις για Τοπικά και Παραπολιτικά

Δημοφιλή Βίντεο

Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook Ακολούθησε μας στο Twitter
ΚΤΕΛ Μαγνησίας E-Ticket
ΑΓΡΟΕΦΟΔΙΑ ΡΙΖΟΥΛΗΣ
ΝΤΙΖΕΣ ΚΑΡΑΛΗΣ
Κισσός Πηλίου
Αστικό Βόλου
Δήμος Τεμπών - go Tempi
thesnea.gr
Νέος Αγών
ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 96FM
Μικρές Αγγελίες
ΠΟΕΚΑ
Κατηγορίες

Ακολουθήστε μας
Facebook Twitter Youtube Rss Feed
  ^