Fashion City Outlet

Ειδήσεις, νέα για Λάρισα


ICBS
Electronet Β.Κ. Καζάνα

Στις 2,5 ώρες η Λάρισα από Αθήνα μέσα στο 2019

H Goldair ετοιμάζεται να δρομολογήσει επιβατικό τρένο στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Στις 2,5 ώρες η Λάρισα από Αθήνα μέσα στο 2019
12.01.2019 | 13:25
thesnea.gr

Μία πολλή μεγάλη είδηση έκρυβε η χθεσινή κοπή πίτας της ΡΑΣ. Όπως αποκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Rail Cargo Logistics Goldair Ζακ Κισέογλου, η εταιρεία κατέθεσε τα χαρτιά της στη ΡΑΣ για να πάρει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Αυτό σημαίνει ότι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας θα αποκτήσει για πρώτη φορά στην ιστορία του και ένα δεύτερο παίκτη στις επιβατικές μεταφορές και ο ανταγωνισμός είναι πλέον προ των πυλών με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για ένα κλάδο που τώρα δημιουργείται.

Στόχος της Goldair είναι να αποκτήσει την άδεια μέσα στο 2019 και με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής και συστημάτων (τηλεδιοίκηση, σηματοδότηση ETCS) να δρομολογήσει ένα τρένο στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το οποίο θα κάνει καθημερινά δρομολόγια.

Μάλιστα όπως είπε αργότερα αρχικά θα έρθει ένα τρένο από την Αυστρία, από την οικογένεια RailJet, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα είναι δεκαετίας. Η δρομολόγηση του τρένου σε χρόνους που θα πλησιάζουν τις 3 ώρες και 30 λεπτά θα είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα για τη σιδηροδρομική οικογένεια και θα φέρει μεγάλες αλλαγές στις μεταφορές της χώρας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο χρόνος από Αθήνα για Λάρισα δεν θα ξεπερνά τις 2,5 ώρες...!

Ένας δεύτερος στόχος της Goldair είναι η δρομολόγηση μετά από πολλές δεκαετίες ενός διεθνούς δρομολογίου που θα συνδέει την Αθήνα με την Κεντρική Ευρώπη και κατά πάσα πιθανότητα με προορισμό τη Βιέννη. Να θυμίσουμε ότι οι διεθνείς επιβατικές μεταφορές έχουν απελευθερωθεί ήδη από το 2016 με τον νόμο απελευθέρωσης των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Η είδηση είναι ακόμα πιο σημαντική αν σκεφτούμε ότι συνεταίρος της Goldair στην Ελλάδα είναι η Αυστριακή ΟΒΒ, μία από τις μεγαλύτερες και ισχυρότερες εταιρείες στην Ευρώπη και η κίνηση καθόδου στις ελληνικές επιβατικές μεταφορές μπορεί να μεταφραστεί και ως κίνηση εμπιστοσύνης στον εξελισσόμενο σιδηρόδρομο της χώρας και τις δυνατότητες του. Άλλωστε και το τρένο που θα έρθει στη χώρα θα είναι από την ΟΒΒ και η χρονολογία κατασκευής τους είναι από το 2006.

Από την πλευρά της η Rail Cargo Logistics Goldair, η δεύτερη εταιρεία μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει πάρει άδεια για εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές, έχει δώσει το βάρος της στη Βόρεια Ελλάδα και τη σύνδεση με Βουλγαρία και Σκόπια και επόμενος στόχος είναι με την ολοκλήρωση των έργων να ισχυροποιήσουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους στη μεταφορά πετρελαίου με νέες συνεργασίες και στην Αττική.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΣΤΑΣΥ είναι μία από τις εταιρείες που επίσης ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές και μάλιστα όχι μόνο στο υπεραστικό αλλά και στο προαστιακό δίκτυο.



Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Παρακαλούμε, κάντε

Europa Security

Άλλες ειδήσεις για Λάρισα

Δημοφιλή Βίντεο

Βασιλική Τσίτα - Υποψήφια Βουλευτής Ν. Λάρισας
Βασίλης Κόκκαλης - Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Λάρισας
Μαρία Γαλλιού - Υποψήφια Βουλετής Ν Λάρισας
Στέλλα Μπίζιου - Υποψήφια Βουλευτής Ν. Λάρισας
Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook Ακολούθησε μας στο Twitter
Κώστας Μπαργιώτας - Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Λάρισας
Μάξιμος Χαρακόπουλος - Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Λάρισας
Ιωάννης Καριπίδης - Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Λάρισας
Ευαγγελία Λιακούλη - Υποψήφια Βουλευτής Ν. Λάρισας
Γιώργος Αναγνωστόπουλος - Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Λάρισας
Master Block -  Όμιλος Ηρακλής
Fracasso Hellas

Όλυμπος - Τσάι
ΕΒΟΛ Κατσικίσιο Γιαούρτι
Κατηγορίες

Ακολουθήστε μας
Facebook Twitter Youtube Rss Feed
  ^