cosmos
Τράπεζα Θεσσαλίας
apical bridget

Ειδήσεις, νέα για Τοπικά και Παραπολιτικά

Ποιά είναι η καλύτερη λύση για τις σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα; (ΦΩΤΟ + video)

Η πρόταση του πρ.προέδρου του δημοτικού συμβουλίου και αρχιτέκτονα Δημήτρη Τάχου

Ποιά είναι η καλύτερη λύση για τις σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα; (ΦΩΤΟ + video)
22.01.2021 | 12:03
ΚΤΕΛ Μαγνησίας E-Ticket
ΑΝΑΣΣΑ
Κεμπάμπ και Κότα
Animus Benefits
ΕΠΙΛΕΚΤΟΣ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ ΑΕΒΕ - STIAFILCO
ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΤΟ ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Συζήτηση έχει ξεκινήσει εκ νέου στη Λάρισα για το θέμα των σιδηροδρομικών γραμμών, μετά και την επίσκεψη του δημάρχου στην Αθήνα και τη συνάντηση που είχε με μέλη της διοίκησης του ΟΣΕ, αλλά και την ένταξη σε πρόγραμμα του ΠΕΠ Θεσσαλίας των ηχοπετασμάτων στη συνοικία της Νέας Σμύρνης, όπου είχαμε και θανατηφόρα δυστυχήματα.

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;


Το θέμα απασχόλησε και το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο με το δήμαρχο να δηλώνει ότι ο ΟΣΕ προσεγγίζει θετικά την υπογειοποίηση.
Για το ζήτημα είχαμε αναφερθεί στο πρόσφατο παρελθόν τονίζοντας ότι από τη μια το νέο ταχύτατο τρένο (το «Άσπρο Βέλος» μπαίνει σε λειτουργία από το Μάρτιο στη γραμμή Αθήνα- Λάρισα- Θεσσαλονίκη) και από την άλλη οι συρμοί της COSCO, θα δημιουργήσουν θέμα στην πόλη κόβοντάς την στα δύο, καθώς αναμένεται σχεδόν κάθε 20 λεπτά να περνά μία αμαξοστοιχία μέσα από  την Λάρισα. Πέρα από θέμα λειτουργικότητας , είναι ασφαλώς και θέμα ασφαλείας, είχαμε τονίσει, ενώ οι γραμμές θα λειτουργούν κάπως σαν το τείχος του Βερολίνου, χωρίζοντάς το στην εποχή του ψυχρού Πολέμου σε Ανατολικό και Δυτικό...

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;


Ο δημοτικός σύμβουλος και αρχιτέκτονας μηχανικός και πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Τάχος καταθέτει μία άλλη άποψη αντί της υπογειοποίησης της βύθισης ή της παράκαμψης, αυτή της υπεργειοποίησης, με ταυτόχρονη ανάπλαση των χώρων που θα απελευθερωθούν με τρόπο φουτουριστικό, παίρνοντας παραδείγματα από άλλες σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις, που αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα.

Την πρότασή του που τη συνοδεύει και με ανάλογες φωτογραφίες, την εδράζει και στιο γεγονός ότι είναι και η πιο οικονομική και συνάμα η λιγότερο χρονοβόρα λύση σε σχεση με τις υπόλοιπες. Eνδεικτικά ανέφερε μιλώντας στο Μαγκαζίνο της Θεσσαλίας, πως η βύθιση θα κοστίσει περί τα 700 εκατ. ευρώ, η υπογειοποίηση των δρόμων πχ στη Βόλου ή την Αγιάς στα πρότυπα της Εχεκρατίδος, ή της Φαρσάλων, απιτεί απαλλοτριώσεις και μεταφορά δικτύων, ενώ η υπεργεοποίηση μπορεί να αποτελέσει λύση μα 150 εκατ. ευρώ περίπου

Δείτε τις φωτογραφίες :

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;

Ποιά είναι ξη καλύτερη λύση για τιος σιδηροδρομικε΄ς γραμμές στη Λάρισα:;

Ποιά είναι η καλύτερη λύση για τις σιδηροδρομικές γραμμές στη Λάρισα; (ΦΩΤΟ)



Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Παρακαλούμε, κάντε
Europa Security

Άλλες ειδήσεις για Τοπικά και Παραπολιτικά

Δημοφιλή Βίντεο

Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook Ακολούθησε μας στο Twitter
ΙΚΤΕΟ Ζερβός
Φρέσκο γάλα επιλεγμένο Όλυμπος
Φαίδων Αρτοποιήματα
Νέος Αγών
ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 96FM
thesnea.gr
  ^