Θεσσαλία Τηλεόραση - Λάρισα, Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα

Λαρισαϊκά & Σχόλια

Μικρές Αγγελίες

Έλλειμμα δημοκρατίας ή πως το εταιρικό υπερισχύει του δημόσιου συμφέροντος

Του Γιάννη Κολλάτου

Έλλειμμα δημοκρατίας  ή πως το εταιρικό υπερισχύει του δημόσιου συμφέροντος
05.01.2018 | 12:21

Υπάρχει δημοκρατικό έλλειμμα στην Ελλάδα των μνημονίων, υπερισχύει το εταιρικό του δημόσιου συμφέροντος, εφαρμόζεται το κοινοτικό κεκτημένο σε όλες της χώρες της Ε.Ε. και υπάρχει ισονομία; Αυτά είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν από την ηγεσία των υπουργείων Υποδομών και Περιβάλλοντος για την περιφέρεια της Θεσσαλίας μέεσα στο 2018...


Η κοινοπραξία αυτοκινητόδρομος Αιγαίου δηλώνει απερίφραστα βασιζόμενη στην αναθεωρημένη σύμβαση του 2013 (επί υπουργίας Μιχάλη Χρυσοχοϊδη) ότι θα προχωρήσει στην κατασκευή διοδίων εντός της κοιλάδας των Τεμπών, στο επόμενο 4μηνο. Αποκόπτοντας κάθε εναλλακτική διέξοδο στην κίνηση και μεταφορά ανθρώπων και αγαθών (εδώ μπαίνει το κοινοτικό κεκτημένο) και τοποθετώντας διόδια σε ένα εθνικό και όχι κατασκευασμένο από την ίδια δρόμο...


Και όλα αυτά ενώ το περιφερειακό συμβούλιο, αλλά και τα δημοτικά συμβούλια Τεμπών και Αγιάς, έχουν γνωμοδοτήσει αρνητικά για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την επανατοποθέτηση διοδίων στα Τέμπη...
Υπενθυμίζεται ότι πριν ξεκινήσουν τα έργα στις σήραγγες, τα διόδια βρίσκοντν στα Τέμπη και μεταφέρθηκαν στον Πυργετό διότι η Πολιτεία είχε κρίνει ότι η χωροθέτησή τους εντός της κοιλάδας, δημιουργεί περιβαλλοντικά προβλήματα...
Οι λύσεις που προτείνουν οι τοπικές κοινωνίες και εν προκειμένω ο δήμαρχος Τεμπών Κώστας Κολλάτος και ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός, ώστε να μην υπάρχουν διαφυγόντα κέρδη (αυτό ισχυρίζεται η κοινοπραξία) είναι η τοποθέτηση πλευρικών διοδίων στον κόμβο του Πυργετού, αλλά τα πλευρικά διόδια που σημαίνουν και αναλογική χρέωση με βάση τα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου που κάνει χρήση ο διερχόμενος, οι κοινοπραξίες τα αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι...


Ο υπουργος Υποδομών Χρήστιος Σπίρτζης δήλωσε λίγο πριν την εκπνοή του 2017, ότι μέσα στο 2018 θα ξεκινήσει η αναλογική χρέωση, πρώτα όμως από την Εγνατία και μετά βλέπουε για τους υπόλοιπους άξονες και όποιος κατάλαβε-κατάλαβε...
Κοντολογίς οι κοινοπραξίες έχουν επιβάλλει τους δικούς τους όρους σε μία χώρα πτωχευμένη και φτάνουν μάλιστα στο σημείο όπως κατήγγειλε ο δήμαρχος Τεμπών Κώστας Κολλάτος να εκβιάζουν μη παραδίδοντας στην πολιτεία τη μελέτη του κόμβου του Πυργετού, ενώ είχαν συμβατική υποχρέωση να το πράξουν αυτό μέχρι τον Αύγουστο του 2017, προκειμένου να πιέσουν για την τοποθέτηση των διοδίων μέσα στην κοιλάδα...


Ο λόγος γιατί από τα ελάχιστα οχήματα που κινούνται μέσω της κοιλάδας μετά την κατασκευή των σηράγγων, έχουν απώλεια εσόδων..
Προσέξτε πόσο επικίνδυνοι για το δημόσιο συμφέρον, ειναι αυτό αν τελικά υποχωρήσει η πολιτεία:

 Με το ίδιο σκεπτικό, μπορεί αύριο μεθαύριο η κοινοπραξία να αξιώσει τοποθέτηση διοδίων και στην παλιά Λάρσας- Βόλου γιατί έχει και από εκεί απώλεια εσόδων από τα διόδια Μοσχοχωρίου και ας μην γίνεται αναλογικα΄η χρέωση σε αυτά για τους κινούμενους από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα (βλέπε σχετικό μας προσφατο σημείωμα σύμφωνα με το οποιό πληρώνουν επιπέον 5 ευρώ καθημερινά όσοι πηγαινοέρχοντι Βόλο-Λάρισα από τον ΠΑΘΕ). Ήδη πάντως ξεκινά την κατασκευήπλευρικών διοδίων στο Κιλελέρ


Με το ίδιο σκεπτικό σε λίγο καιρό θα αξιώσει η κοινοπραξάι του Ε-65 διόδια και στο δρόμο Τρικάλων- Καρδίτσας (κάτι φέρεται να ανέφερε ο κ. Σπίρτζης στα εγκαίνια του άξονα, παραμονές Χριστουγέννων) , ή Λάρισας- Καρδιτσας, ή Λάρισας- Φαρσαλων και πάει λέγοντας...
Είναι προφανές ότι εδώ καταστρατηγείται κάθε έννοια κοινοτικού δικαίου, αφού πρέπει να προσφέρονται εναλλακτικές διαδρομές, από τις εταιρείες στους χρήστες...
Αναμένουμε με ενδιαφέρον ποιά θα είναι τελικά η στάση του υπουργού Υποδομών..

 Διαφορετικά είναι να απορεί κανείς γιατί γίνεται όλη αυτή η φασαρία για περιφερειακές και αυτοδιοκητικές εκλογές, όταν τις αποφάσεις των περιφερειακών και δημοτικών συμβουλίων η κεντρική διοίκηση δεν τις λαμβάνει καν υπόψη...

 Βέβαια κατά προέκταση είναι να απορεί ακνεις γιατί γίνονται και οι εθνικές εκλογές σε μία χώρα με μνημονιακές δεσμεύσεις, αφού στο τέλος κάνουν κουμάντο οι.. θεσμοί, δηλαδή κάποια μεσαία τεχνοκρατικά στελέχη τραπεζών και γραφειοκρατικών οργανισμών της Ε.Ε.


Y.Γ. Αλήθεια τι απέγινε το κίνημα «δεν πληρώνω τα διόδια»;

Υ.Γ. 2 Οσο το εταιρικό συμφέρον θα υπερισχύει του δημοσίου, τόσο θα θυσιάζονται καθημερινά σε δρόμους απαράδκτους όπως η παλιά Λάρισας - Βόλου ή ο Λάρισα - Φάρσαλα, πολίτες για ..  να μην υπάρχει απώλεια ακερδών!



Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Δείτε ακόμα

Δημοφιλή Βίντεο

ΑΣ Αγορά
Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
ΘεσΓηΚΤΕΛ Μαγνησίας E-Ticket
  ^