Θεσσαλία Τηλεόραση - Λάρισα, Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα

Λαρισαϊκά & Σχόλια

Μας φταίει ο γάϊδαρος, χτυπάμε το .... σαμαράκι

Όσο οι εθνικές οδοί λόγω ακριβών διοδίων θα είναι άδειοι, τόσο το επαρχιακό δίκτυο θα καταστρέφεται
Μας φταίει ο γάϊδαρος, χτυπάμε το .... σαμαράκι
22.09.2017 | 13:34
VIOLAR SA - ΑΦΟΙ ΜΑΡΚΟΥ

 Η κατάντια στους επαρχιακούς δρόμους της Θεσσαλίας, είναι ένα θέμα που έχουμε αναδείξει πολλές φορές κατά καιρούς, πλην όμως θέτοντας το θέμα στη σωστή του διάσταση... Οι δρόμοι αυτοί δεν φτιάχτηκαν για να φιλοξενούν όλο το βαρύ φόρτο των διεθνών μεταφορών, επειδή η πολιτική των ακριβών διοδίων, είναι αδιέξοδη...  Αρκετοί σπεύδουν με προχειρότητα να θέσουν προ των ευθυνών της την περιφέρεια, Θεσσαλίας, η οποία  κάθε τρεις και λίγο σπεύδει να εκταμιεύσει κονδύλια, από τα ελάχιστα που μοιράζονται για λειτουργικά έξοδα στις περιφέρειες και να μπαλώσει, τα αμπάλωτα, αφού είναι γνωστό πλέον ότι οι διεθνείς μεταφορές και ο βαρύς φόρτος με τα φορτηγά δεν γίνεται από ην εθνική οδό , λόγω διοδίων, αλλά από τους παραδρόμους και τις επαρχιακές οδούς..

 Από την ιστορία αυτή βέβαια κερδισμένες βγαίνουν οι κοινοπραξίες, αφού ελαχιστοποιούν το κόστος συντήρησης των εθνικών δικτύων, ενώ χαμένες βγαίνουν οι τοπικές κοινωνίες που κάθε τόσο θρηνούν θύματα...

 Η μείωση των διοδίων, τα αναλογικά διόδια, η συνολική χρέωση των φορτηγών των διεθνών μεταφορών που εισέρχονται από τα τελωνεία στη χώρα, ανάλογα με τον προορισμό, είναι μερικές από τις λύσεις που έχουν προταθεί, αλλά κανείς δεν τις υιοθετεί μέχρι στιγμής από την κυβέρνηση..

 Τα πράγματα φαίνεται ότι στα υπουργεία κινούνται με χαλαρούς ρυθμούς, όπως χαλαρά κυλάει και η εκπόνηση της μελέτης του δρόμου Λάρισα- Φάρσαλα, που έπρεπε να έχει παραδοθεί από το υπουργείο Υποδομών από πέρυσι το χειμώνα και πάει για το φετινό χειμώνα.. Εντωμεταξύ όλο και περισσότερα φορτηγά από Λαμία, μέσω Δομοκού, διέρχονται από το συγκεκριμένο δρόμο, προκαλώντας συχνά-πυκνά ατυχήματα,  για να γλιτώσουν τα 4 στη σειρά διόδια μέχρι τη Λάρισα...

 Οι κοινοτικοί εντωμεταξύ εκταμιεύουν κονδύλια μόνο για νέα έργα και αυτά προκρίνουν ως επιλέξιμα και όχι για μπαλώματα, οπότε τη συντήρηση των ξεχαρβαλωμένων κάθε τρεις και λίγο επαρχιακών οδών, την αναλαμβάνουν οι περιφέρεοιες, από ίδιους πόρους...Και φυσικά η αστυνόμευση στις επαρχιακές οδούς και τις παράπλευρες, προκειμένου να αποτρέπουν τα φορτηγα να εισέρχονται σε αυτές είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτη...

 Ο όλος κεντρικός σχεδασμός πάσχει και φυσικά όσο δεν ασκείται καμία πίεση από τις τοπικές κοινωνίες προς τους κύριους υπεύθυνους που είναι η κεντρική διοίκηση, που έδωσε στις εταιρείες και πανοπροίκι 500 εκατομμύρια ευρώ για να ολοκληρώσουν τους σχεδόν έτοιμους οδικούς άξονες, για να γίνουν εγκαίνια και να κοπούν κορδέλες, χάριν της επικοινωνίας, τόσο, θα συνεχίζουν να σκοτώνονται αθώοι πολίτες στη συντριπτική τους πλειοψηφία Θεσσαλοί, προς δόξαν των κερδών των εταιρειών και όσων με έμμεσο τρόπο τις αβοντάρουν...

 Μία λαϊκή παροιμία λέει μας φταίει ο γάιδαρος και χτυπάμε το σαμάρι... Για τα σαμαράκια και τις λακούβες πάντως υπεύθυνο είναι το κράτος των εργολάβων νέων ή παλιών που πλέον είναι πολυεθνικά κονσόρτσιουμ όπου  συμμετέχουν και ξένες τράπεζες......

Γ.Κ.

 




Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Europa Security

Δείτε ακόμα

comments powered by Disqus
ΙΕΚ Openmellon
Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Πανεπιστήμιο Frederick
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανάπτυξη της Ελληνικής Γεωργίας
Πληροφορίες


Ακολουθήστε μας
  ^