Θεσσαλία Τηλεόραση - Λάρισα, Βόλος, Καρδίτσα, Τρίκαλα

Λαρισαϊκά & Σχόλια

Εκατοντάδες νταλίκες καθημερινά έχουν διαλύσει το δρόμο Φαρσάλων- Λάρισας

Για να γλιτώσουν τα διόδια μετά τη Λαμία - Τη συντήρηση αναλαμβάνει η περιφέρεια...

Εκατοντάδες νταλίκες  καθημερινά έχουν διαλύσει το δρόμο Φαρσάλων- Λάρισας
08.08.2017 | 19:53
VIOLAR SA - ΑΦΟΙ ΜΑΡΚΟΥ

Ο δρόμος Φαρσάλων- Λάρισας δέχεται καθημερινά μεγάλο όγκο φορτηγών αυτοκινήτων που ερχόμενα από Λαμία αποφεύγουν μέσω Δομοκού - Φαρσάλων 4 συνολικά διόδια και συναντούν ξανά την ΠΑΘΕ στον κόμβο της Νίκαιας. Φυσικά σε ένα τόσο στενό και απαρχαιωμένο δρόμο με πολύ δύσκολα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, τα τροχαία με νταλίκες είναι σχεδόν καθημερινά, όπως θα δείτε και στις φωτο που αλιεύσαμε.....

Πέραν  τούτου η συνεχής ροή βαρέων οχημάτων  έχει ως αποτέλεσμα να υποστεί σημαντική καθίζηση το οδόστρωμα, στην ευθεία από τον ΕΠΙΛΕΚΤΟ μέχρι την είσοδο στην πόλη των Φαρσάλων και να παρουσιάζει ίδια και χειρότερη εικόνα (με πολλά σαμάρια)  με εκείνη του δρόμου Βόλου- Βελεστίνου που ανακατασκευαζεται από την περιφέρεια....

Εκατοντάδες

 Πρόκειται πλέον για δρόμο επικίνδυνο και χρειάζεται ριζική ανακατασκευή (ξήλωμα και επανασφαλτόστρωση) αλλά το κόστος μιας τέτοιας εργολαβίας είναι μεγάλο, καθώς με πρόχειρους υπολογισμούς μπορεί να υπερβεί ακι τα 15 με 20 εκατομμύρια ευρώ για ένα μήκος ανακατασκευής περίπου 8 χιλιομέτρων..

 Η περιφέρεια προχώρησε πρόσφατα στην προκήρυξη δύο έργων εμβαλωματικών που σχετίζονται με τη βελτίωση του δρόμου Φάρσαλα - Βόλος και Λάρισα- Φάρσαλα, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 5 εκατομμυρίων ευρώ...

 Οι δύο δρόμοι (Φάρσαλα - Βόλος και Φάρσαλα - Λάρισα) έχουν κατσκευαστεί αρχές δεκαετίας του 1970.. Ειδικά το τμήμα Παλαιόμυλος- Μικροθήβες είχε κατσκευαστεί περί το 1968 από τη ΜΟΜΑ...Και πρόκειται για δρόμο πολυσύχναστο ιδιαίτερα το καλοκαίρι, αφού οδηγεί τα Φαρσαλα, τοιυς Σοφάδες και την Καρδίτσα, ακόμη και τα Τρίκαλα στις παραλίες της Μαγνησίας (Παγασητικός)...

 Με δεδομένο ότι οι νταλίκες θα συνεχίσουν να περνούν από Φάρσαλα, για να αποφεύγουν τα διόδια, παρά τα τσουχτερά πρόστιμα , έχουμε το ίδιο φαινόμενο με αυτό που επικρατεί στην παλιά Ε.Ο. Λάρισας - Βόλου.. Η παραχωρησιούχος κοινοπραξία δεν λέει να μειώσει τα διόδια και υποτίθεται ότι συντηρεί την εθνική οδό, που ωστόσο παραμένει άδεια, λόγω του υψηλού τιμήματος των διοδίων. Έτσι το κόστος συντήρησης των επαρχιακών δρόμων, που φθείρονται καθημερινά αφού παραλαμβάνουν το φόρτο των βαρέων οχημάτων, αναλαμβάνει η περιφέρεια και εξ αυτής το ελληνικό δημόσιο..

 Και το κόστος δεν είναι μόνο οικονομικό για τον Έλληνα φορολογούμενο προκειμένου να διασφαλίζουν τα κέρδη τους τράπεζες και κατσκευαστικές και πολυεθνικοί όμιλοι. Κυρίως είναι κόστος σε ανθρώπινες ζωές, τόσο στη Βόλου - Λάρισας, όσο και στη Λάρισας- Φαρσάλων... Και Αυτές δεν τις ανπληρώνει κανένα κέρδος καμιάς πολυεθνικής...

Υ.Γ. Αναγνώστης μας θυμίζει αυτό που είχαμε γράψει σε παλιότερο άρθρο μας, ότι ο κύριος λόγος που δεν έχει προχωρήσει η κατασκευή του δρόμου Λάρισας- Φαρσάλων, είναι το βλετο που πιθανόν να έχουν βάλει οι λατασκευαστές, ώστε να μην αποτλί εναλλακτική διαδρομή από Λάρισα προς Αθήνα ,έσω Δομκού και έχουν απώλεια εσοδων από τα διόδια... Όταν η ανθρώπινη ζωή και η ασφάλεια θεωρούνται παράπλευρες απώλειες στο βωμό του κέρδους...

 Γ.Κ.


Εκατοντάδες


Εκατοντάδες






Αν το άρθρο μας σας άρεσε, πατήστε

Δείτε ακόμα

comments powered by Disqus
Θες Γάλα e-shop
Γίνε μέλος στη σελίδα μας στο facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Τζαβέλλας - Θέρμανση - Φυσικό ΑέριοΠάρκο των Ευχών100 Χρόνια ZAGORIN
ΚΤΕΛ Μαγνησίας E-TicketΚρεοπωλείο Φάρμα Μπαϊράμογλου
Φαίδων Αρτοποιήματα
Πληροφορίες


Ακολουθήστε μας
  ^